Botkyrka MK bjuder in till enduroträning för motionärer. Fokus ligger på körteknik.

Träningen kommer att vara uppdelad i grupperna: Motion GrundMotion Fortsättning / Motion Tävling / Motion Bredd. Grupptillhörighet baseras på förkunskaper, ambition och gruppsammansättning. Vi jobbar vidare med gruppsammansättningarna allt eftersom träningen fortskrider. Det viktiga är att vi får till så jämna grupper som möjligt för att alla ska få ut maximalt av sin träning.

Upplägg: 6 tillfällen på måndagar kl. 18-20. Start 24/4 och sedan varannan vecka för att ge möjlighet till egen träning mellan tillfällena. 4 tillfällen sker före sommaren och 2 efter.

Datum: 24/4, 8/5, 22/5, 5/6, 21/8, 4/9.

Kostnad: 1800kr för medlem i Botkyrka MK, 2500kr för icke medlem. Betalning sker i förskott via swish när din plats bekräftats enligt nedan. Ingen återbetalning sker om ni inte kan delta vid ett eller fler tillfällen.

Anmälan, bekräftelse & betalning:

Anmälan görs genom att fylla i formuläret här: TRÄNINGSGRUPPEN NÄSTAN FULLBOKAD - Maila Anders & Björn vid intresse av plats.

Bekräftelse av din plats sker via mail senast 10/4 och du betalar din plats inom 2 dagar för att den ska garanteras. Betalning sker till swishnummer: 123 562 75 91, och märks MOTIONSTRÄNING.

Förutsättning: Botkyrka MK förbehåller sig rätten att avgöra gruppernas sammansättning och deltagarantal. Grupper indelas efter bästa förmåga mht till personlig utveckling och förarkunskap. Minst klubblicens krävs för att delta.

Kontaktpersoner: