Bli medlem i Botkyrka Motorklubb

För att bli medlem skall man göra följande:
  1. Fyll i formuläret nedan.
  2. Betala medlemsavgiften via plusgiro 92657-6 eller bankgiro 681-9841 eller SWISHa på nummer 123 247 77 50
    Märk din inbetalning med namn & personnr!
Medlemsavgift för kalenderår fr.o.m 2021-01-01:
100:- För upp t.o.m. 15 år
300:- för 16-17 år
500:- över 18 år
700:- för familjemedlemskap (kravet är att samtliga skall vara folkbokförda på samma adress)

Vid ansökan till familjemedlemskap lägg till övriga personer i Övrigt fältet med fullständiga namn & personnummer.

Vi ser gärna att du efter din ansökan deltar i nästföljande månadsmöte där vi har som rutin att gå igenom nya medlemmar och hälsar er välkomna! Månadsmöte hålls 2:a tisdagen varje månad kl 19.00. (Förutom juni, juli och augusti.)

Önskar du avlsuta ditt medlemskap framöver, maila till medlem@botkyrkamk.se
Fyll i alla fält som krävs!