Botkyrka MK bjuder in till Cross & Enduroträning för barn under våren 2023!

Träningen kommer att bli uppdelad i grupper efter ambition och antal deltagare och riktar sig till barn i åldrarna 7-12 år. I år erbjuds även guldhjälmslicens i klubbens regi. Träningsgruppen är öppen även för barn som innehar guldhjälmslicens och vill fortsätta träna.

Upplägg: 10 st tillfällen på söndagar med start 9/4. Tider 15-17. Träningen kommer att ske på Botkyrka MK enligt bifogat schema. Träningen kommer omfatta både cross och enduro. Vårdnadshavare skall vara närvarande.

Datum: 9/4, 16/4, 30/4, 7/5, 14/5, 21/5, 28/5, 4/6, 11/6, 18/6.

Kostnad: 1500kr för medlem i Botkyrka MK, 2500kr för icke medlem. Betalning i förskott via swish, senast vid första träningstillfälle. Swishnummer: 123 562 75 91, märk betalningen med elevens namn och TRÄNINGSGRUPP BARN. Ingen återbetalning sker om ni inte kan delta vid ett eller fler tillfällen.

Anmälan & Bekräftelse: Görs i detta formulär: (TRÄNINGSGRUPPEN ÄR STARTAD. KONTAKTA BJÖRN/JARRI  VID INTRESSE)

Det finnas ett begränsat antal platser. Ett bekräftelsemail med information skickas ut.

Förutsätting: Botkyrka MK förbehåller sig rätten att avgöra gruppernas sammansättning och deltagarantal. Grupper indelas efter bästa förmåga mht till personlig utveckling och förarkunskap.

Guldhjälmsinformation: Vill man ta sin guldhjälmslicens så meddelar man det i denna anmälan. Kompletterande praktisk utbildning kan behövas samt att ett teoretiskt material med ett avslutande prov ska genomföras. Mer info här: https://www.svemo.se/vara-sportgrenar/start-motocross/licenser-motocross - Välj Guldhjälm

Kontaktpersoner: