Idag är vi ett härligt gäng som fördelar öppethållningen mellan oss. Dessvärre räcker inte tiden till!! Vi behöver därför förstärka gruppen med ett antal nya Träningsvärdar. Har du möjlighet?

Som träningsvärd på BMK har du hand om öppning, inskrivning och kiosk. Du bestämmer själv vilka dagar du vill hålla i öppningen och skriver in det i vår Träningsvärdskalender. Arbetet har utvecklats mycket och är till stora delar automatiserat, att lära sig rutinen går snabbt och alla får stöd och hjälp för att komma i gång. Vanligtvis finns det även klubbhjältar på plats som kan stötta i frågor som eventuellt dyker upp.

Kompensation för öppethållning utgår i olika former av subventionerad träningsavgift.

Är du intresserad av att prova på som Träningsvärd kan du maila till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller helt enkelt prata med den som för dagen håller i öppningen.

Tips!
Två träningsvärdar kan dela på ett öppningstillfälle och kan då köra halva tiden var, detta räknas som ett halvt öppningstilfälle per träningsvärd men kan därmed köra under samma tilfälle.

Finns det ingen träningsvärd uppsatt på en körningsdag så har vi heller inte möjlighet att hålla öppet.