Se hit alla medlemmar i BMK och MX Stockholm, och särskilt ni som anmält er till GGN 2023!

Som ni alla säkert vet så har BMK, med god marginal, varit största klubb på Gotland Grand National de senaste 3 åren. Och det ser verkligen ut som att den sviten inte kommer brytas då vi hittills 2023 har 110 st. anmälda, helt fantastiskt!
Därför vill vi kunna erbjuda bästa förutsättningar och förberedelser för er som anmält er att köra GGN i år, och det vill vi göra genom att arrangera en GGN-helg 7-8 oktober, med liknande upplägg som förra året. Men i år blir det 2 dagar (lördag-söndag) med coachning på lördagen och race (klubbtävling) på söndagen med gemensam masstart.

ANMÄLAN ÖPPEN FÖR MEDLEMMAR MED LICENS UTTAGEN FÖR BMK & MX STOCKHOLM, och i första hand för er som anmält er att köra GGN 2023. Ni kan anmäla er i SVEMO TA. Där kan ni även kunna ta del av tilläggsreglerna och info om hur upplägget för helgen blir:
https://tam.svemo.se/Competition/Details/15238 (Logga in i SVEMO TA för att kunna anmäla dig)

Varmt välkomna!