Det är dags för årets upplaga av MC-Sport Kåsan i samarbete med Botkyrka MK och intresset är stort! Tävlingsspåret som kommer gå på både insidan och utsidan av BMKs område även i år.

För att förbereda, genomföra och återställa behövs din hjälp! Se nedan och anmäl dig till de dagar du kan hjälpa till så vi kan planera för både arbetet och mat till: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den.

ARBETSDAGAR förberedelser insidan & utsidan:

• 12/11, 10-14
  • 13/11, 10-14
  • 20/11, 10-14

TÄVLINGSDAGEN 26/11, 09-21: (Man kan givetvis vara med del av dagen)

• Publikparkering
  • Café & Grill
  • Funktionärer till fots
  • Riding marshalls

Under tävlingsdagen kommer det finnas frukost, lunch och middag för alla föranmälda

ARBETSDAGAR återställning insidan & utsidan:

Fritt fram för alla att plocka band och pilar på utsidan efter direkt efter tävlingen.

• 3/12, 10-14
  • 4/12, 10-14

Vi startar med att klippa & klistra reflexer i klubbstugan i samband med medlemsmötet 8/11, 19-21

Varmt välkomna till arbete kring och genomförandet av årets roligaste tävling!