REPRESENTERA BMK I LAGTÄVLINGAR FÖR JUNIORER ENDURO 2023!

Förare född 2008 eller tidigare med juniorlicens i Botkyrka MK som har intresse av att delta i lagtävlingar i enduro anmäler sig via mail: Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. Ange LAGTÄVLING JUNIOR i ämnesraden.

Tävlingar som är aktuella är bla östra distriktets 6-timmars tävling i maj, gripendygnet i slutet av juli och andra lagtävlingar.

En gemensam träff för att planera lag, utse lagledare och gå igenom förutsättningar kommer att ske kort efter anmälan stängt.

Deltagande är kostnadsfritt och bygger på gemensamhet samt tävlingslicens för Botkyrka MK. Anmäl ditt intresse för att ingå i BMK lag senast 27/4.