Vi på Botkyrka MK vill se mer tjejer i sporten och vill även se fler tjejer i vår tjejträningsgrupp. Därför bjuder vi nu in alla er tjejer för träningstillfällen på Botkyrka MK.  Fokus ligger på körteknik och förarutveckling oavsett nivå!

Upplägg: 6 tillfällen på onsdagar kl. 18:00 - 20.30 på Botkyrka MK. Start 19/4 med Jonathan Skansen och Tyra Bäckström som tränare.

Datum: 19/4, 26/4, 10/5, 24/5, 31/5 & 7/6. (Kom gärna i god tid till första tillfället som är 19/4)

Kostnad: 1500kr för alla sex tillfällen (oavsett om du är medlem i BMK eller inte). Betalning sker i förskott via swish. Ingen återbetalning sker om ni inte kan delta vid ett eller fler tillfällen.

Anmälan, bekräftelse & betalning:

Anmälan görs genom att fylla i formuläret här: (TRÄNINGSGRUPPEN ÄR STARTAD. KONTAKTA JENNA / JONATHAN VID INTRESSE)

Betala din plats så fort som möjligt. Betalning sker till swishnummer: 123 562 75 91, och märks TJEJTRÄNING.

Förutsättning: Botkyrka MK förbehåller sig rätten att avgöra gruppernas sammansättning och deltagarantal. Grupper indelas efter bästa förmåga mht till personlig utveckling och förarkunskap. Minst klubblicens krävs för att delta.

Kontaktpersoner: