Nyss börjat köra enduro? Vi har nybörjarträning för dig!

Vi på BMK bjuder in till en dag endast för nybörjare, där målet är att ge dig/er en bra start igång i sporten. Vi kommer bl a fokusera på körteknik, position, kopplingskontroll, ha kul, möjlighet att ställa frågor till instruktörerna och avsluta med gemensam hamburgergrillning.

Datum: 21 april kl.14-18
Pris: 300kr inklusive hamburgare och dricka
Anmälan: Swisha 300kr till 0707494598, märk betalning med namn på deltagaren. När betalningen kommit in bekräftas din plats samt mer information om dagen. Först till kvarn gäller, begränsat antal platser.

OBS! Kom ihåg att man måste ha licens för att få delta, engångslicens kostar 150kr

Har du frågor? Ring eller smsa.

Varmt välkomna!