Botkyrka MK bjuder in till motocrossträning för motionärer och nybörjare. Fokus ligger på körteknik och coach kommer vara Elliot Wigforss.

Träningen kommer att vara uppdelad i grupperna: 1. Nybörjare och 2. Motionär. Grupptillhörighet baseras på förkunskaper och ambition. Det viktiga är att vi får till så jämna grupper som möjligt för att alla ska få ut maximalt av sin träning.

Upplägg: 2 tillfällen på söndagar kl. 14-16. Datum 9/6 och 16/6 under sommaren. Fler tillfällen kommer erbjudas efter sommaren.

Datum: 9/6 & 16/6. Datum för hösten kommer senare.

Kostnad: 600kr för medlem i Botkyrka MK. Betalning sker i förskott via swish när din plats bekräftats enligt nedan. Ingen återbetalning sker om ni inte kan delta vid ett eller fler tillfällen.

Anmälan & Betalning: Anmälan görs genom att fylla i formuläret här: https://forms.gle/V35Aq6bKYi71kF44A                                OCH betala avgiften till swishnummer: 123 562 75 91 (Ange "MOTIONSTRÄNING" + ditt namn). Alla som betalar avgiften får plats. När respektive grupp är full så stängs anmälan. Det betyder att om anmäla är öppen finns platser kvar. Ingen återbetalning sker om ni inte kan delta vid ett eller fler tillfällen.

Förutsättning: Botkyrka MK förbehåller sig rätten att avgöra gruppernas sammansättning och deltagarantal. Grupper indelas efter bästa förmåga mht till personlig utveckling och förarkunskap. Minst klubblicens krävs för att delta. Endast för Botkyrka MK's medlemmar.

Kontaktpersoner: