Vi genomför en gemensam städdag för alla sektioner 21/4, kl 10-14 (inget krav på att kunna vara med hela dagen). BMK står för lunch/grillning och fika!

Ta med det du tror kan behövas för det du kan bidra med (spade, skruvdragare, fyrhjuling osv.) Container är beställd och redo att fyllas.

En lista på vas som bör städas/åtgärdas:

• Allmän städning parkering, längs vägar.
  • Städa vid Cross-starten (stora).
  • Röja en del buskage på vallarna innan/vid mellancross.
  • Sätta fast takfotsbräda på baksidan (som lossnat och ligger inne vid väggen).
  • Röja döda träd bredvid infart.
  • mm.

Vi uppdaterar med fler saker inför städdagen.

Varmt välkomna alla BMKare!"