BMK Dagen 13/5, kl. 10-14 - BMK firar 90 år!

BMK fyller 90 år och vi firar genom att bjuda in alla för att visa upp Cross/Enduro, Offroad, Folkrace och RC!

Passa på att åka med i offroadbil och prova på att köra RC bil. Vi visar upp Folkrace, Cross och Enduro med starter och lite tränings heat. Se alla fordon och träffa våra medlemmar och utövare. Vi berättar gärna om våra grenar och hur Du kan börja och vara med i allt det roliga vi gör tillsammans!

Schema - Fokus på två sektioner per timma:
10-11, Cross/Enduro & Offroad
11-12, Folkrace & RC
12–13, Cross/Enduro & Offroad
13-14, Folkrace & RC

Vi serverar grillade hamburgare, korv och fika.

VÄLKOMNA!!

-------

Medlemmarna från sektionerna samlas från kl 09:00 och färdigställer inför dagen.

Vi fördelar våra sektioner enlig nedan: