Det är dags att förnya ditt medlemskap och din SVEMO licens inför 2023. Nyhet är att en digital utbildning måste genomföra!

Detta är information till er i klubben som kör Cross/ Enduro:
Alla licensinnehavare kommer får mail från Svemo TA att licensen är spärrad för säsongen 2023 (Dvs 20230101 - 20231231).
Det kommer gå att lösa licens för 2023 via Svemo TA så snart vi registrerat att medlemsavgiften till Botkyrka MK för 2023 är betald.

Befintliga medlemmar Swishar medlemsavgiften till: 123 247 77 50 (Märk din inbetalning med namn & personnummer)

Medlemsavgift och instruktion till nya medlemmar finns här: https://botkyrkamk.se/index.php/bli-medlem

Nytt för 2023 är att samtliga ska genomgå SVEMOs obligatoriska utbildning: "Return to Race och Hjärnskakning" för att kunna lösa licens.
För att genomgå utbildningen ska du logga in på ditt konto på SVEMO TA och välja "UTBILDNING", sök sedan "Return to Race och Hjärnskakning". Se till att online utbildningen blir genomförd för att kunna lösa din licens via SVEMO TA.

För de som redan betalt medlemsavgiften för 2023:
Vi måste tyvärr spärra hela registret innan vi manuellt kan gå in och verifiera ditt medlemskap för 2023 mot inbetalningslistan. Räkna med att det kan ta upp till en vecka, men vi försöker så klart beta av alla så snart som möjligt.