Vi i Botkyrka MK har blivit tillfrågade av FMCK Skövde om det finns något intresse att hjälpa till på Enduro VM som går av stapeln 1-3 juni. Självklart svarade vi ja på den frågan!

Främst gäller det att de behöver funktionärer längs sträckorna under tävlingsdagarna, det kan vara att hålla koll på band som går av eller att sitta vid tidtagningarna under tävlingshelgen. Bästa publikplasterna alltså!

Vi är inte enda klubben som kommer att hjälpa till, men med tanken på hur stor och bra vi är som klubb så borde vi bli ett antal medlemmar som kan hjälpa till under tävlingen.

Vid intresse eller frågor så går det bra att maila till Den här e-postadressen skyddas mot spambots. Du måste tillåta JavaScript för att se den. eller ringa Göran Segerlund, 0709-18 29 65.